• Despre noi
  • Login
Tel. 0250860420
  • Acasa
  • Despre Noi
  • Anunturi
  • Management
  • PROIECT ROSE
  • GDPR
  • Contact
  • ADMITERE 2021-2022
  • Proiecte Europene
  • Admitere Clasa Pregatitoare
  • Menu
  • LICEUL CONSTANTIN BRÂNCOVEANU - HOREZU

 AN ȘCOLAR 2020-2021


ORDIN nr. 3.300 din 19 februarie 2021

privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip "Școala după școală", pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv

EMITENT             

MINISTERUL EDUCAȚIEI

Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 186 din 24 februarie 2021

 

Având în vedere prevederile art. 58 din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, ale art. V alin. (1) și art. VI alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 171/2020 privind modificarea și completarea art. 58 din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările ulterioare, și ale art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 212/2020 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative,

în temeiul prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației și Cercetării, cu modificările ulterioare,

ministrul educației emite prezentul ordin.

Articolul 1

Se aprobă Normele metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip „Școala după școală“, pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Articolul 2

Direcția generală învățământ preuniversitar, Direcția generală minorități și relația cu Parlamentul, Unitatea de management al proiectelor cu finanțare externă, inspectoratele școlare județene și al municipiului București, precum și conducerile unităților de învățământ duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Articolul 3

Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

 

Ministrul educației,

Sorin-Mihai Cîmpeanu

București, 19 februarie 2021.

Nr. 3.300.

ANEXĂ

NORME METODOLOGICE

privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip "Școala după școală", pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv

ANUNT

 

Pentru ocuparea postului de Administrator patrimoniu, , grad I-S, 1 normă, pe perioadă nedeterminată.

Candidații vor depune dosarele de concurs la secretariatul Liceului Constantin Brâncoveanu Horezu, strada Alexandru Ioan Cuza nr.1, în perioada 24.11.2020-09.12.2020 ,orele 9.00-13.00

 

PRINCIPALELE ATRIBUȚII ALE POSTULUI:

·         organizarea și gestionarea bazei materiale a unității de învățământ;

·         gestionarea inventarului mobil și imobil al unității de învățământ;

·         realizarea planificării activității de distribuire a materialelor și accesoriilor necesare desfășurării activității personalului din unitatea de învățământ;

·         elaborarea graficelor de activitate pentru personalul de îngrijire din unitatea de învățământ;

·         asigurarea îndeplinirii formelor legale privind schimbarea destinației bunurilor ce aparțin unității de învățământ;

·         recuperarea/remedierea pagubelor materiale aflate în patrimoniul unității de învățământ;

·          participarea la stagii de formare/cursuri de perfecționare

 

CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
Pentru ocuparea funcţiei de administrator de patrimoniu, , trebuie îndeplinite următoarele:

·         Studii: superioare – economist/inginer/subinginer;

·         Curs de perfecționare în domeniul „Ecomomic” sau “Achizitii publice”;

·         Cunoştinţe de operare PC – nivel mediu (MS Office, operare baze de date, navigare internet).

·         Vechimea în muncă și specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani

·         Spirit organizatoric;

·         Abilități de comunicare și relaționare;

·         Abilități de coordonare a echipelor;

·         Capacitate de gestionare a timpului și a priorităților.

CONDIŢII GENERALE DE PARTICIPARE la concurs sunt prevăzute de
Hotărârea Guvernului României Nr. 286 din 23 martie 2011 ,modificată și completată prin H.G. 1027 / 2014.


Candidatul: are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

·         cunoaşte limba româna, scris şi vorbit;

·         are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

·         are capacitate deplină de exerciţiu;

·         are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

·         îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

·         nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

a) Dosarele de inscriere

Ø  Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

a) cerere de înscriere la concurs adresata conducerii școlii;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atesta îndeplinirea condiţiilor specifice;

d) copia carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, după caz, o adeverinţa care sa ateste vechimea în munca, în meserie si/sau în specialitatea studiilor, REVISAL;

e) cazier judiciar

f) adeverinţa medicala care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae;

h) adeverinta de integritate profesională.

 

Informaţii suplimentare la secretariatul Liceului Constantin Brâncoveanu Horezu,

telefon  –  0250 860 420.       

TEMATICA DE CONCURS:

1. Baza materială a învăţământului preuniversitar.

2. Proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică.

3. Criterii de atribuire a contractelor de achiziţie publică.

4. Dosarul achiziţiei publice.

5. Condiţii privind angajarea gestionarilor

6. Garanţii şi răspunderi.

7. Executarea contractului individual de muncă; Drepturi şi obligaţii ale

salariatului. Procedura de evaluare anuală a personalului contractual

8. Obligaţiile lucrătorilor cu privire la securitatea şi sănătatea în muncă.

9. Inventarierea patrimoniului.

10. Predarea şi primirea gestiunii de bunuri materiale.

11. Drepturi şi obligaţii în legătură cu primirea, păstrarea, eliberarea bunurilor

materiale.

12. Obligaţiile administratorului referitoare la apărarea împotriva incendiilor.

 

Bibliografie pentru concursul de ocupare a postului de Administrator de

Patrimoniu:

1. LEGEA nr.22/1969, modificată și completată prin Legea 54/1994 privind angajarea

gestionailor, constituirea de garantii și răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor

agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, cu modiicările și completările

ulterioare, republicată și actualizată;

2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, actualizată;

3. Hotarârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare

a prevederilor referitoare la atribuirea contractului dc achizitie publică/acordului-cadru din

Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;

4. HOTARÂRE nr, 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituțiile

publice;

5. ORDIN Nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor pivind organizarea şi efectuarea

inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;

6. LEGEA nr. 82/1991 - Legea contabilitatii - republicată şi actualizată;

7. ORDIN Nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;

8. LEGEA nr. 1/2011 Legea educatiei nationale, cu modificările şi completările ulterioare;

9. ORDIN nr. 5447/31.08.2020 pentru aprobarea Regulamentul cadru de organizare și functionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;Titlul IV-Personalul unităților din învățământ;

10. LEGEA nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările si

completările ulterioare;

11. HOTARARE Nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a

prevederilor Legii securităţi şi sănătăţii în muncă nr.319/2006;

12. LEGEA nr.307/2006, republicată privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile

şi completările ulterioare;

13. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecţia persoanelor,

cu modificările şi completările ulterioare – capitolul VI, secţiunea 1, modificată;

14. OSGG 600/2018, cu modificarile si completarile ulterioare pentru aprobarea Codului

controlului intern/managerial al entităţilor publice;

15. Legea nr.53/2003 (Codul Muncii), cu modificarile şi completările ulterioare;

16. Legea nr. 50/199 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, modificată ;

17. Ordinul Ministerului Sanatatii nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi

sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei modificat, Capitolul VI- Norme de igienă

pentru unităţile de folosinţă publică;

18. Ordinui MSP nr. 1225/5031/2003 pivind noţiuni fundamentale de igienă;


documentatie concurs

A N U N Ț

 

În temeiul art.26 alin.7 din Legea nr. 284/2010 a salarizării unitare a personalului plătit din  fonduri publice, art. 91 din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011,

Liceul Constantin Brâncoveanu-Horezu anunţă scoaterea la CONCURS a unui post  contractual vacant de MUNCITOR CALIFICAT(normă întreagă, perioadă nedeterminată)

 I. Cerințe de ocupare a postului :

Pentru a ocupa  un  post  contractual vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernuluinr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare.

II. Condiții generale:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familia sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

III. Condiții specifice:

· Studii- medii, minim școala profesională cu cel puțin una din calificări în domeniul: tâmplărie, zidărie, zugrav vopsitor,lăcătuș, instalator, electrician.

  • Vechimea în muncă: minim 5 ani.
  • Disponibilitate de lucru în 2 schimburi;

 IV. Principalele atribuții ale postului:

 Sunt stabilite conform fișei postului.

 V. Desfăşurarea concursului:

Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

a) selecţia dosarelor de înscriere;

b) proba practică;

c) interviu;

a) Dosarele de inscriere

Ø  Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

a) cerere de înscriere la concurs adresata conducerii școlii;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atesta îndeplinirea condiţiilor specifice;

d) copia carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, după caz, o adeverinţa care sa ateste vechimea în munca, în meserie si/sau în specialitatea studiilor, REVISAL;

e) cazier judiciar

f) adeverinţa medicala care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae;

h) adeverinta de integritate profesională.

 Informaţii suplimentare la secretariatul Liceului Constantin Brâncoveanu Horezu,

telefon  –  0250 860 420.

       

 Proba practică constă în testarea abilităților și aptitudinilor practice ale candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează.

Proba practică se desfășoară pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:

1.      capacitatea de adaptare;

2.      capacitatea de gestionare a situațiilor dificile;

3.      îndemânare și abilitate în realizarea cerințelor practice;

4.      capacitatea de comunicare;

5.      capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfășurarea probei practice.

 

În vederea testării pentru proba practică se pot stabili și alte criterii de evaluare. Aspectele constatate în timpul derulării probei practice vor fi consemnate în scris în anexa la raportul final al concursului, întocmită de secretarul comisiei de concurs, care se semnează de membrii acestei comisii.

 

  

 Interviul

Proba interviului poate fi susținută doar de către acei candidați declarați admiși la proba practică.

            În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.

            Criteriile de evaluare pentru interviu sunt:

a)      Abilități și cunoștințe impuse de funcție;

b)      Capacitatea de analiză și sinteză;

c)      Motivația candidatului;

d)      Comportamentul în situațiile de criză;

e)      Inițiativă și creativitate.

Fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.

Sunt declarați admiși la proba practică candidații care au obținut minimum 50 de puncte ;

· Sunt declarați admiși la interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte ;

· Punctajul final al candidatului se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la

proba practică și proba interviu ;

· Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarati admiși la proba precedentă ;

· Se consideră admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru acest post, cu condiția ca acesta să fi obținut punctajul minim necesar ( 50 puncte ).

 

VI. Graficul de desfășurare a concursului

ETAPA DE CONCURS

DATA/PERIOADA

INTERVALUL ORAR

Depunerea dosarelor

16.11-27.11 .2020

orele  9,00-13,00

 

Selecția dosarelor

03.12.2020

Orele 09,00-12,00

Afișare rezultatelor selecției dosarelor

03.12.2020

ora 13,00

Depunerea contestațiilor

03.12.2020

orele 13,00-15,00

Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor

04.12.2020

ora 10,00

Proba practică

10.12.2020

orele 9,00-11,00

Afișarea rezultatelor

10.12.2020

ora 12,00

Depunerea contestațiilor la proba practica

10.12.2020

orele 12,00-13,00

Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor

10.12.2020

orele 13,00-14,00

Interviul

10.12.2020

Ora 14,00

Afișarea rezultatelor

10.12.2020

ora 16,00

Depunerea contestațiilor

11.12.2020

orele 9,00-11,00

Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor

11.12.2020

ora 12,00

Afișarea rezultatelor finale

11.12.2020

ora 12,30

 

 

VII. Tematica

1. Exploatarea instalaţiilor electrice, sanitare, de încălzire, şi a echipamentelor aferente acestora;

2. Reglementări privind apărarea împotriva incendiilor, paza obiectivelor, bunurilor,

valorilor şi protecţia persoanelor și norme de protecţie a muncii;

3. Defecţiuni, incidente, avarii la instalaţii electrice, sanitare, de încălzire, etc.

4.Lucrări de reparații și de întreținere a mobilierului școlar, a ușilor, ferestrelor, parchetului, etc ;

5. Lucrări în domeniul construcțiilor, respectiv zugrăveli, vopsitorii ,zidării.

 

BIBLIOGRAFIE

1.Legea securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare

 Cap. IV – Obligațiile lucrătorilor ;

2. Legea nr. 477/2004 – Privind codul de conduita a personalului din instituțiile publice ;

3. Legea nr. 53/2003 actualizata: Codul muncii ,, Răspunderea disciplinară”

4. Legea 307/2006 privind apararea împotriva incendiilor.

5. Ordinul 5487/1494/31.08.2020 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în instituțiile de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea imbolnăvirilor cu virusul SARS-COV- 2.

 

 

 

     Director,                                                                                         Secretar,

Prof. CIOINICĂ CONSTANTIN                                          Ec.BADEA MARIA

 



                                                                                                    

 

information

This is an excellent place for you to add a paragraph and let your visitors know more about you and your services. Easily edit by go to tab pages and content and click edit.

Acasa | Despre Noi | Anunturi | Management | PROIECT ROSE | GDPR | Contact | ADMITERE 2021-2022 | Proiecte Europene | Admitere Clasa Pregatitoare | Menu | Login

Contact

  • Str. A. I. Cuza, Nr.1, Oras Horezu, Judetul Valcea
  • Tel. 0250860420
  • lcbhorezu@yahoo.com

Follow us

2021 Company Inc. All rights reserved. Powered by RVsitebuilder
  • Acasa
  • Despre Noi
  • Anunturi
  • Management
  • PROIECT ROSE
  • GDPR
  • Contact
  • ADMITERE 2021-2022
  • Proiecte Europene
  • Admitere Clasa Pregatitoare
  • Menu