AN ȘCOLAR 2020-2021
ORDIN nr. 3.300 din
19 februarie 2021
privind aprobarea
Normelor metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip
"Școala după școală", pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv
EMITENT
MINISTERUL EDUCAȚIEI
Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 186 din 24 februarie
2021
Având în vedere
prevederile art. 58 din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările
și completările ulterioare, ale art. V alin. (1) și art. VI alin. (1) și (2)
din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 171/2020 privind modificarea și
completarea art. 58 din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările ulterioare,
și ale art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 212/2020 privind
stabilirea unor măsuri la nivelul administrației publice centrale și pentru
modificarea și completarea unor acte normative,
în temeiul
prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2020 privind
organizarea și funcționarea Ministerului Educației și Cercetării, cu
modificările ulterioare,
ministrul educației
emite prezentul ordin.
Articolul 1
Se aprobă Normele
metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip „Școala după
școală“, pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv, prevăzute în anexa care
face parte integrantă din prezentul ordin.
Articolul 2
Direcția generală
învățământ preuniversitar, Direcția generală minorități și relația cu
Parlamentul, Unitatea de management al proiectelor cu finanțare externă,
inspectoratele școlare județene și al municipiului București, precum și
conducerile unităților de învățământ duc la îndeplinire prevederile prezentului
ordin.
Articolul 3
Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul educației,
Sorin-Mihai Cîmpeanu
București, 19
februarie 2021.
Nr. 3.300.
ANEXĂ
privind aprobarea
Normelor metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip "Școala
după școală", pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv
ANUNT
Pentru ocuparea postului de Administrator patrimoniu, ,
grad I-S, 1 normă, pe perioadă nedeterminată.
Candidații vor depune dosarele de concurs la secretariatul
Liceului Constantin Brâncoveanu Horezu, strada Alexandru Ioan Cuza nr.1, în
perioada 24.11.2020-09.12.2020 ,orele 9.00-13.00
PRINCIPALELE ATRIBUȚII
ALE POSTULUI:
·
organizarea și
gestionarea bazei materiale a unității de învățământ;
·
gestionarea
inventarului mobil și imobil al unității de învățământ;
·
realizarea
planificării activității de distribuire a materialelor și accesoriilor necesare
desfășurării activității personalului din unitatea de învățământ;
·
elaborarea graficelor
de activitate pentru personalul de îngrijire din unitatea de învățământ;
·
asigurarea
îndeplinirii formelor legale privind schimbarea destinației bunurilor ce
aparțin unității de învățământ;
·
recuperarea/remedierea
pagubelor materiale aflate în patrimoniul unității de învățământ;
·
participarea la
stagii de formare/cursuri de perfecționare
CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
Pentru ocuparea funcţiei de administrator de patrimoniu, , trebuie îndeplinite
următoarele:
·
Studii: superioare – economist/inginer/subinginer;
·
Curs de perfecționare în domeniul „Ecomomic” sau “Achizitii publice”;
·
Cunoştinţe de operare PC – nivel mediu (MS Office, operare baze de date,
navigare internet).
·
Vechimea în muncă și specialitatea studiilor necesare ocupării postului –
5 ani
·
Spirit organizatoric;
·
Abilități de
comunicare și relaționare;
·
Abilități de
coordonare a echipelor;
·
Capacitate de
gestionare a timpului și a priorităților.
CONDIŢII GENERALE DE
PARTICIPARE la concurs sunt
prevăzute de
Hotărârea Guvernului României Nr. 286 din 23 martie 2011 ,modificată și
completată prin H.G. 1027 / 2014.
Candidatul: are cetăţenia română,
cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând
Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
·
cunoaşte limba româna,
scris şi vorbit;
·
are vârsta minimă
reglementată de prevederile legale;
·
are capacitate deplină
de exerciţiu;
·
are o stare de
sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare
abilitate;
·
îndeplineşte
condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice
potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
·
nu a fost condamnată
definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului
ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care
împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a
unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu
exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
a) Dosarele de inscriere
Ø Pentru înscrierea la concurs candidaţii
vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele
documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresata conducerii
școlii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document
care atesta identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul
studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializări, copiile
documentelor care atesta îndeplinirea condiţiilor specifice;
d) copia carnetului de munca, conforma cu originalul,
sau, după caz, o adeverinţa care sa ateste vechimea în munca, în meserie si/sau
în specialitatea studiilor, REVISAL;
e) cazier judiciar
f) adeverinţa medicala care sa ateste starea de
sănătate corespunzătoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare
abilitate;
g) curriculum vitae;
h)
adeverinta de integritate profesională.
Informaţii suplimentare la secretariatul Liceului Constantin Brâncoveanu Horezu,
telefon
– 0250 860 420.
TEMATICA DE CONCURS:
1. Baza materială a învăţământului preuniversitar.
2. Proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
3. Criterii de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
4. Dosarul achiziţiei publice.
5. Condiţii privind angajarea
gestionarilor
6. Garanţii şi răspunderi.
7. Executarea contractului individual de muncă; Drepturi şi obligaţii ale
salariatului. Procedura de evaluare anuală a personalului contractual
8. Obligaţiile lucrătorilor cu privire la securitatea şi sănătatea în
muncă.
9. Inventarierea patrimoniului.
10. Predarea şi primirea gestiunii de bunuri materiale.
11. Drepturi şi obligaţii în legătură cu primirea, păstrarea, eliberarea
bunurilor
materiale.
12. Obligaţiile administratorului referitoare la apărarea împotriva
incendiilor.
Bibliografie pentru concursul de ocupare a postului de Administrator de
Patrimoniu:
1. LEGEA nr.22/1969, modificată și completată prin Legea 54/1994 privind
angajarea
gestionailor, constituirea de garantii și răspunderea în legatură cu
gestionarea bunurilor
agenților economici,
autorităților sau instituțiilor publice, cu modiicările și completările
ulterioare, republicată și
actualizată;
2. Legea nr. 98/2016 privind
achizițiile publice, actualizată;
3. Hotarârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice
de aplicare
a prevederilor referitoare la atribuirea contractului dc achizitie
publică/acordului-cadru din
Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
4. HOTARÂRE nr, 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor
fixe la instituțiile
publice;
5. ORDIN Nr. 2861/2009 pentru
aprobarea Normelor pivind organizarea şi efectuarea
inventarierii elementelor de
natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
6. LEGEA nr. 82/1991 - Legea
contabilitatii - republicată şi actualizată;
7. ORDIN Nr. 2634/2015 privind
documentele financiar-contabile;
8. LEGEA nr. 1/2011 Legea
educatiei nationale, cu modificările şi completările ulterioare;
9. ORDIN nr. 5447/31.08.2020
pentru aprobarea Regulamentul cadru de organizare și functionare a unităţilor
de învăţământ preuniversitar;Titlul IV-Personalul unităților din învățământ;
10. LEGEA nr.319/2006 Legea
securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările si
completările ulterioare;
11. HOTARARE Nr. 1425/2006 pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor Legii securităţi şi
sănătăţii în muncă nr.319/2006;
12. LEGEA nr.307/2006,
republicată privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile
şi completările ulterioare;
13. LEGEA nr.333/2003 privind
paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecţia persoanelor,
cu modificările şi completările ulterioare – capitolul VI, secţiunea 1,
modificată;
14. OSGG 600/2018, cu modificarile si completarile ulterioare pentru
aprobarea Codului
controlului intern/managerial al entităţilor publice;
15. Legea nr.53/2003 (Codul Muncii), cu modificarile şi completările
ulterioare;
16. Legea nr. 50/199 privind autorizarea executării lucrărilor de
construcţii, modificată ;
17. Ordinul Ministerului Sanatatii nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de
igienă şi
sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei modificat, Capitolul
VI- Norme de igienă
pentru unităţile de folosinţă publică;
18. Ordinui MSP nr. 1225/5031/2003 pivind noţiuni fundamentale de igienă;
A N U N Ț
În temeiul art.26 alin.7 din Legea nr. 284/2010 a
salarizării unitare a personalului plătit din
fonduri publice, art. 91 din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011,
Liceul Constantin Brâncoveanu-Horezu anunţă scoaterea la CONCURS a unui post
contractual vacant de MUNCITOR CALIFICAT(normă întreagă, perioadă nedeterminată)
I. Cerințe de ocupare a postului :
Pentru a ocupa
un post contractual vacant candidații trebuie să
îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru
aprobat prin Hotărârea Guvernuluinr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și
completările ulterioare.
II. Condiții generale:
a) are cetățenia română,
cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând
Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română,
scris și vorbit;
c) are vârsta minima
reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină
de exercițiu;
e) are o stare de
sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinței medicale eliberate de medicul de familia sau de unitățile sanitare
abilitate;
f) îndeplinește
condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice
potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată
definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului
ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care
împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a
unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu
exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
III. Condiții specifice:
· Studii- medii, minim școala
profesională cu cel puțin una din calificări în domeniul: tâmplărie, zidărie,
zugrav vopsitor,lăcătuș, instalator, electrician.
- Vechimea în muncă: minim 5
ani.
- Disponibilitate de lucru în 2 schimburi;
IV.
Principalele atribuții ale postului:
Sunt stabilite conform fișei postului.
V. Desfăşurarea concursului:
Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
a) selecţia dosarelor de înscriere;
b) proba practică;
c) interviu;
a) Dosarele de inscriere
Ø Pentru înscrierea la concurs candidaţii
vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele
documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresata conducerii
școlii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document
care atesta identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul
studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializări, copiile
documentelor care atesta îndeplinirea condiţiilor specifice;
d) copia carnetului de munca, conforma cu originalul,
sau, după caz, o adeverinţa care sa ateste vechimea în munca, în meserie si/sau
în specialitatea studiilor, REVISAL;
e) cazier judiciar
f) adeverinţa medicala care sa ateste starea de
sănătate corespunzătoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile
sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h)
adeverinta de integritate profesională.
Informaţii suplimentare la secretariatul Liceului Constantin Brâncoveanu Horezu,
telefon
– 0250 860 420.
Proba practică constă în testarea
abilităților și aptitudinilor practice
ale candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează.
Proba practică se desfășoară pe baza unui plan
stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de
evaluare:
1.
capacitatea de adaptare;
2.
capacitatea de gestionare a situațiilor dificile;
3.
îndemânare și abilitate în realizarea
cerințelor practice;
4.
capacitatea
de comunicare;
5.
capacitatea
de gestionare a resurselor alocate pentru desfășurarea
probei practice.
În vederea testării
pentru proba practică se pot stabili și alte criterii de
evaluare. Aspectele constatate în timpul derulării probei practice vor fi
consemnate în scris în anexa la raportul final al concursului, întocmită de
secretarul comisiei de concurs, care se semnează de membrii acestei comisii.
Interviul
Proba interviului poate fi susținută doar de către acei candidați declarați
admiși la proba practică.
În cadrul interviului se testează abilitățile,
aptitudinile și motivația candidaților. Interviul se realizează conform
planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării
acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
Criteriile
de evaluare pentru interviu sunt:
a)
Abilități și cunoștințe impuse de funcție;
b)
Capacitatea de analiză și sinteză;
c)
Motivația candidatului;
d)
Comportamentul în situațiile de criză;
e)
Inițiativă și creativitate.
Fiecare membru al
comisiei de concurs poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa
întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea
sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot
constitui discriminare pe criterii de sex.
Sunt declarați admiși la proba practică candidații care au obținut minimum
50 de puncte ;
· Sunt declarați admiși la interviu candidații care au obținut minimum 50 de
puncte ;
· Punctajul final al candidatului se calculează ca medie aritmetică a
punctajelor obținute la
proba practică și proba interviu ;
· Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarati admiși la
proba precedentă ;
· Se consideră admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre
candidații care au concurat pentru acest post, cu condiția ca acesta să fi obținut punctajul minim necesar ( 50 puncte ).
VI.
Graficul de desfășurare a concursului
ETAPA
DE CONCURS
DATA/PERIOADA
INTERVALUL
ORAR
Depunerea
dosarelor
16.11-27.11 .2020
orele 9,00-13,00
Selecția dosarelor
03.12.2020
Orele
09,00-12,00
Afișare rezultatelor selecției dosarelor
03.12.2020
ora
13,00
Depunerea contestațiilor
03.12.2020
orele
13,00-15,00
Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor
04.12.2020
ora
10,00
Proba practică
10.12.2020
orele
9,00-11,00
Afișarea rezultatelor
10.12.2020
ora
12,00
Depunerea contestațiilor la proba practica
10.12.2020
orele 12,00-13,00
Rezolvarea contestațiilor și afișarea
rezultatelor
10.12.2020
orele 13,00-14,00
Interviul
10.12.2020
Ora 14,00
Afișarea rezultatelor
10.12.2020
ora 16,00
Depunerea contestațiilor
11.12.2020
orele 9,00-11,00
Rezolvarea
contestațiilor și afișarea rezultatelor
11.12.2020
ora 12,00
Afișarea rezultatelor finale
11.12.2020
ora 12,30
VII.
Tematica
1.
Exploatarea instalaţiilor electrice, sanitare, de încălzire, şi a
echipamentelor aferente acestora;
2.
Reglementări privind apărarea împotriva incendiilor, paza obiectivelor,
bunurilor,
valorilor
şi protecţia persoanelor și norme de protecţie a muncii;
3.
Defecţiuni, incidente, avarii la instalaţii electrice, sanitare, de încălzire,
etc.
4.Lucrări de
reparații și de întreținere a mobilierului școlar, a ușilor, ferestrelor,
parchetului, etc ;
5. Lucrări în domeniul construcțiilor, respectiv
zugrăveli, vopsitorii ,zidării.
BIBLIOGRAFIE
1.Legea securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, cu modificările și
completările ulterioare
Cap. IV – Obligațiile lucrătorilor ;
2. Legea nr. 477/2004 – Privind codul de conduita a personalului din
instituțiile publice ;
3. Legea nr. 53/2003 actualizata: Codul muncii ,, Răspunderea disciplinară”
4. Legea 307/2006 privind apararea împotriva incendiilor.
5. Ordinul 5487/1494/31.08.2020 pentru aprobarea măsurilor de organizare a
activității în instituțiile de învățământ în condiții de siguranță
epidemiologică pentru prevenirea imbolnăvirilor cu virusul SARS-COV- 2.
Director,
Secretar,
Prof. CIOINICĂ CONSTANTIN
Ec.BADEA MARIA
ORDIN nr. 3.300 din
19 februarie 2021
privind aprobarea
Normelor metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip
"Școala după școală", pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv
EMITENT
MINISTERUL EDUCAȚIEI
Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 186 din 24 februarie
2021
Având în vedere
prevederile art. 58 din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările
și completările ulterioare, ale art. V alin. (1) și art. VI alin. (1) și (2)
din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 171/2020 privind modificarea și
completarea art. 58 din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările ulterioare,
și ale art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 212/2020 privind
stabilirea unor măsuri la nivelul administrației publice centrale și pentru
modificarea și completarea unor acte normative,
în temeiul
prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2020 privind
organizarea și funcționarea Ministerului Educației și Cercetării, cu
modificările ulterioare,
ministrul educației
emite prezentul ordin.
Articolul 1
Se aprobă Normele
metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip „Școala după
școală“, pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv, prevăzute în anexa care
face parte integrantă din prezentul ordin.
Articolul 2
Direcția generală
învățământ preuniversitar, Direcția generală minorități și relația cu
Parlamentul, Unitatea de management al proiectelor cu finanțare externă,
inspectoratele școlare județene și al municipiului București, precum și
conducerile unităților de învățământ duc la îndeplinire prevederile prezentului
ordin.
Articolul 3
Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul educației,
Sorin-Mihai Cîmpeanu
București, 19
februarie 2021.
Nr. 3.300.
ANEXĂ
privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului național pilot de tip "Școala după școală", pentru elevii până la clasa a VIII-a inclusiv
ANUNT
Pentru ocuparea postului de Administrator patrimoniu, ,
grad I-S, 1 normă, pe perioadă nedeterminată.
Candidații vor depune dosarele de concurs la secretariatul
Liceului Constantin Brâncoveanu Horezu, strada Alexandru Ioan Cuza nr.1, în
perioada 24.11.2020-09.12.2020 ,orele 9.00-13.00
PRINCIPALELE ATRIBUȚII
ALE POSTULUI:
·
organizarea și
gestionarea bazei materiale a unității de învățământ;
·
gestionarea
inventarului mobil și imobil al unității de învățământ;
·
realizarea
planificării activității de distribuire a materialelor și accesoriilor necesare
desfășurării activității personalului din unitatea de învățământ;
·
elaborarea graficelor
de activitate pentru personalul de îngrijire din unitatea de învățământ;
·
asigurarea
îndeplinirii formelor legale privind schimbarea destinației bunurilor ce
aparțin unității de învățământ;
·
recuperarea/remedierea
pagubelor materiale aflate în patrimoniul unității de învățământ;
·
participarea la
stagii de formare/cursuri de perfecționare
CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
Pentru ocuparea funcţiei de administrator de patrimoniu, , trebuie îndeplinite
următoarele:
·
Studii: superioare – economist/inginer/subinginer;
·
Curs de perfecționare în domeniul „Ecomomic” sau “Achizitii publice”;
·
Cunoştinţe de operare PC – nivel mediu (MS Office, operare baze de date,
navigare internet).
·
Vechimea în muncă și specialitatea studiilor necesare ocupării postului –
5 ani
·
Spirit organizatoric;
·
Abilități de
comunicare și relaționare;
·
Abilități de
coordonare a echipelor;
·
Capacitate de
gestionare a timpului și a priorităților.
CONDIŢII GENERALE DE
PARTICIPARE la concurs sunt
prevăzute de
Hotărârea Guvernului României Nr. 286 din 23 martie 2011 ,modificată și
completată prin H.G. 1027 / 2014.
Candidatul: are cetăţenia română,
cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând
Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
·
cunoaşte limba româna,
scris şi vorbit;
·
are vârsta minimă
reglementată de prevederile legale;
·
are capacitate deplină
de exerciţiu;
·
are o stare de
sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare
abilitate;
·
îndeplineşte
condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice
potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
·
nu a fost condamnată
definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului
ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care
împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a
unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu
exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
a) Dosarele de inscriere
Ø Pentru înscrierea la concurs candidaţii
vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele
documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresata conducerii
școlii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document
care atesta identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul
studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializări, copiile
documentelor care atesta îndeplinirea condiţiilor specifice;
d) copia carnetului de munca, conforma cu originalul,
sau, după caz, o adeverinţa care sa ateste vechimea în munca, în meserie si/sau
în specialitatea studiilor, REVISAL;
e) cazier judiciar
f) adeverinţa medicala care sa ateste starea de
sănătate corespunzătoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare
abilitate;
g) curriculum vitae;
h)
adeverinta de integritate profesională.
Informaţii suplimentare la secretariatul Liceului Constantin Brâncoveanu Horezu,
telefon
– 0250 860 420.
TEMATICA DE CONCURS:
1. Baza materială a învăţământului preuniversitar.
2. Proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
3. Criterii de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
4. Dosarul achiziţiei publice.
5. Condiţii privind angajarea
gestionarilor
6. Garanţii şi răspunderi.
7. Executarea contractului individual de muncă; Drepturi şi obligaţii ale
salariatului. Procedura de evaluare anuală a personalului contractual
8. Obligaţiile lucrătorilor cu privire la securitatea şi sănătatea în
muncă.
9. Inventarierea patrimoniului.
10. Predarea şi primirea gestiunii de bunuri materiale.
11. Drepturi şi obligaţii în legătură cu primirea, păstrarea, eliberarea
bunurilor
materiale.
12. Obligaţiile administratorului referitoare la apărarea împotriva
incendiilor.
Bibliografie pentru concursul de ocupare a postului de Administrator de
Patrimoniu:
1. LEGEA nr.22/1969, modificată și completată prin Legea 54/1994 privind
angajarea
gestionailor, constituirea de garantii și răspunderea în legatură cu
gestionarea bunurilor
agenților economici,
autorităților sau instituțiilor publice, cu modiicările și completările
ulterioare, republicată și
actualizată;
2. Legea nr. 98/2016 privind
achizițiile publice, actualizată;
3. Hotarârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice
de aplicare
a prevederilor referitoare la atribuirea contractului dc achizitie
publică/acordului-cadru din
Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
4. HOTARÂRE nr, 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor
fixe la instituțiile
publice;
5. ORDIN Nr. 2861/2009 pentru
aprobarea Normelor pivind organizarea şi efectuarea
inventarierii elementelor de
natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
6. LEGEA nr. 82/1991 - Legea
contabilitatii - republicată şi actualizată;
7. ORDIN Nr. 2634/2015 privind
documentele financiar-contabile;
8. LEGEA nr. 1/2011 Legea
educatiei nationale, cu modificările şi completările ulterioare;
9. ORDIN nr. 5447/31.08.2020
pentru aprobarea Regulamentul cadru de organizare și functionare a unităţilor
de învăţământ preuniversitar;Titlul IV-Personalul unităților din învățământ;
10. LEGEA nr.319/2006 Legea
securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările si
completările ulterioare;
11. HOTARARE Nr. 1425/2006 pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor Legii securităţi şi
sănătăţii în muncă nr.319/2006;
12. LEGEA nr.307/2006,
republicată privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile
şi completările ulterioare;
13. LEGEA nr.333/2003 privind
paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecţia persoanelor,
cu modificările şi completările ulterioare – capitolul VI, secţiunea 1,
modificată;
14. OSGG 600/2018, cu modificarile si completarile ulterioare pentru
aprobarea Codului
controlului intern/managerial al entităţilor publice;
15. Legea nr.53/2003 (Codul Muncii), cu modificarile şi completările
ulterioare;
16. Legea nr. 50/199 privind autorizarea executării lucrărilor de
construcţii, modificată ;
17. Ordinul Ministerului Sanatatii nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de
igienă şi
sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei modificat, Capitolul
VI- Norme de igienă
pentru unităţile de folosinţă publică;
18. Ordinui MSP nr. 1225/5031/2003 pivind noţiuni fundamentale de igienă;
A N U N Ț
În temeiul art.26 alin.7 din Legea nr. 284/2010 a
salarizării unitare a personalului plătit din
fonduri publice, art. 91 din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011,
Liceul Constantin Brâncoveanu-Horezu anunţă scoaterea la CONCURS a unui post
contractual vacant de MUNCITOR CALIFICAT(normă întreagă, perioadă nedeterminată)
Pentru a ocupa
un post contractual vacant candidații trebuie să
îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru
aprobat prin Hotărârea Guvernuluinr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și
completările ulterioare.
II. Condiții generale:
a) are cetățenia română,
cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând
Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română,
scris și vorbit;
c) are vârsta minima
reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină
de exercițiu;
e) are o stare de
sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinței medicale eliberate de medicul de familia sau de unitățile sanitare
abilitate;
f) îndeplinește
condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice
potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată
definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului
ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care
împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a
unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu
exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
III. Condiții specifice:
· Studii- medii, minim școala
profesională cu cel puțin una din calificări în domeniul: tâmplărie, zidărie,
zugrav vopsitor,lăcătuș, instalator, electrician.
- Vechimea în muncă: minim 5
ani.
- Disponibilitate de lucru în 2 schimburi;
Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
a) selecţia dosarelor de înscriere;
b) proba practică;
c) interviu;
a) Dosarele de inscriere
Ø Pentru înscrierea la concurs candidaţii
vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele
documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresata conducerii
școlii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document
care atesta identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul
studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializări, copiile
documentelor care atesta îndeplinirea condiţiilor specifice;
d) copia carnetului de munca, conforma cu originalul,
sau, după caz, o adeverinţa care sa ateste vechimea în munca, în meserie si/sau
în specialitatea studiilor, REVISAL;
e) cazier judiciar
f) adeverinţa medicala care sa ateste starea de
sănătate corespunzătoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile
sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h)
adeverinta de integritate profesională.
telefon
– 0250 860 420.
Proba practică constă în testarea
abilităților și aptitudinilor practice
ale candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează.
Proba practică se desfășoară pe baza unui plan
stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de
evaluare:
1.
capacitatea de adaptare;
2.
capacitatea de gestionare a situațiilor dificile;
3.
îndemânare și abilitate în realizarea
cerințelor practice;
4.
capacitatea
de comunicare;
5.
capacitatea
de gestionare a resurselor alocate pentru desfășurarea
probei practice.
În vederea testării
pentru proba practică se pot stabili și alte criterii de
evaluare. Aspectele constatate în timpul derulării probei practice vor fi
consemnate în scris în anexa la raportul final al concursului, întocmită de
secretarul comisiei de concurs, care se semnează de membrii acestei comisii.
Interviul
Proba interviului poate fi susținută doar de către acei candidați declarați
admiși la proba practică.
În cadrul interviului se testează abilitățile,
aptitudinile și motivația candidaților. Interviul se realizează conform
planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării
acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
Criteriile
de evaluare pentru interviu sunt:
a)
Abilități și cunoștințe impuse de funcție;
b)
Capacitatea de analiză și sinteză;
c)
Motivația candidatului;
d)
Comportamentul în situațiile de criză;
e)
Inițiativă și creativitate.
Fiecare membru al
comisiei de concurs poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa
întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea
sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot
constitui discriminare pe criterii de sex.
Sunt declarați admiși la proba practică candidații care au obținut minimum
50 de puncte ;
· Sunt declarați admiși la interviu candidații care au obținut minimum 50 de
puncte ;
· Punctajul final al candidatului se calculează ca medie aritmetică a
punctajelor obținute la
proba practică și proba interviu ;
· Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarati admiși la
proba precedentă ;
· Se consideră admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre
candidații care au concurat pentru acest post, cu condiția ca acesta să fi obținut punctajul minim necesar ( 50 puncte ).
VI.
Graficul de desfășurare a concursului
ETAPA
DE CONCURS |
DATA/PERIOADA |
INTERVALUL
ORAR |
Depunerea
dosarelor |
16.11-27.11 .2020 |
orele 9,00-13,00 |
Selecția dosarelor |
03.12.2020 |
Orele
09,00-12,00 |
Afișare rezultatelor selecției dosarelor |
03.12.2020 |
ora
13,00 |
Depunerea contestațiilor |
03.12.2020 |
orele
13,00-15,00 |
Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor |
04.12.2020 |
ora
10,00 |
Proba practică |
10.12.2020 |
orele
9,00-11,00 |
Afișarea rezultatelor |
10.12.2020 |
ora
12,00 |
Depunerea contestațiilor la proba practica |
10.12.2020 |
orele 12,00-13,00 |
Rezolvarea contestațiilor și afișarea
rezultatelor |
10.12.2020 |
orele 13,00-14,00 |
Interviul |
10.12.2020 |
Ora 14,00 |
Afișarea rezultatelor |
10.12.2020 |
ora 16,00 |
Depunerea contestațiilor |
11.12.2020 |
orele 9,00-11,00 |
Rezolvarea
contestațiilor și afișarea rezultatelor |
11.12.2020 |
ora 12,00 |
Afișarea rezultatelor finale |
11.12.2020 |
ora 12,30 |
VII.
Tematica
1.
Exploatarea instalaţiilor electrice, sanitare, de încălzire, şi a
echipamentelor aferente acestora;
2.
Reglementări privind apărarea împotriva incendiilor, paza obiectivelor,
bunurilor,
valorilor
şi protecţia persoanelor și norme de protecţie a muncii;
3.
Defecţiuni, incidente, avarii la instalaţii electrice, sanitare, de încălzire,
etc.
4.Lucrări de
reparații și de întreținere a mobilierului școlar, a ușilor, ferestrelor,
parchetului, etc ;
5. Lucrări în domeniul construcțiilor, respectiv
zugrăveli, vopsitorii ,zidării.
BIBLIOGRAFIE
1.Legea securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, cu modificările și
completările ulterioare
Cap. IV – Obligațiile lucrătorilor ;
2. Legea nr. 477/2004 – Privind codul de conduita a personalului din
instituțiile publice ;
3. Legea nr. 53/2003 actualizata: Codul muncii ,, Răspunderea disciplinară”
4. Legea 307/2006 privind apararea împotriva incendiilor.
5. Ordinul 5487/1494/31.08.2020 pentru aprobarea măsurilor de organizare a
activității în instituțiile de învățământ în condiții de siguranță
epidemiologică pentru prevenirea imbolnăvirilor cu virusul SARS-COV- 2.
Director,
Secretar,
Prof. CIOINICĂ CONSTANTIN
Ec.BADEA MARIA